نسیم عشق، شمیم مریم

دست نوشته ها، سفرنامه و گردشگری

نسیم عشق، شمیم مریم

دست نوشته ها، سفرنامه و گردشگری

تقدیر از تیم دانشجویان اختراعات و نوآوری‌های نوین اصفهان

      

صبح روز جمعه ۱۰ بهمن ماه جلسه اهداء مدال و لوح تقدیر و تیم دانشجویان اختراعات و نوآوری‌های نوین اصفهان در سالن کنفرانس کتابخانه مرکز برگزار شد.

این دانشجویان موفق به کسب مدال جهانی از رقابت‌های اختراعات و نوآوری جهانی شده‌اند، اختراعات این تیم از میان 3هزار نوآوری از 120 کشور موفق به کسب مدال‌های نقره و طلا شده است.

در این جلسه امیر عباس محمدی کوشکی سرپرست تیم اختراعات ایران، علی رائی مشاور رسانه‌ای شهردار، وحید صلواتی از مدیران شهری و عضو هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران اصفهان، مهدی بهروزی دبیرستاد شهر هوشمند شهرداری اصفهان، عباس زمانی از کارشناسان شهرداری و عضو هیات مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران، احسان روحانی رئیس مرکز رشد دانشگاه نجف آباد ، زهرا قضاوی سرپرست تیم اختراعات اصفهان سخن گفتند.

مهدی بهروزی دبیر ستاد شهر هوشمند شهرداری در این جلسه گفت: جوانان سرمایه کشور هستند، در این شرایطی که فشار اقتصادی روی مردم است و آینده برای پیشرفت افق خوبی ندارد، نیروهای جوان خوب ما در بحث علم و فناوری حضور مقتدرانه داشتند. جوانان تیم اختراعات ایران دست آورد بزرگی داشتند و نشان دهنده این است که حضورشان در کشور و فعالیتشان برای کشور باعث افتخار است و تکنولوژی و صنعت برای آنها اهمیت دارد.

در پایان این نشست، به اعضای تیم اختراعات ایران متشکل از زهرا قضاوی، فائزه اسفندیاری، مائده کارگری و لیلا مقدادی جوایزی اهدا شد. این تیم موفق به کسب مدال‌های نقره در رقابت‌های جهانی به میزبانی ترکیه و کرواسی و همچنین مدال‌های نقره و طلا در رقابت‌های جهانی لهستان شده‌اند.

 

متن خبر در خبرگزاری ایمنا

مشاهده تصاویر در خبرگزاری ایمنا

متن خبر در خبرگزاری تسنیم

شبکه خبر اصفهان

متن خبر در خبرگزاری ایرنا