نسیم عشق، شمیم مریم

دست نوشته ها، سفرنامه و گردشگری

نسیم عشق، شمیم مریم

دست نوشته ها، سفرنامه و گردشگری

اعلام نتایج انتخابات روزنامه‌نگاران اصفهان

ایسنا/اصفهان با برگزاری انتخابات انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان اصفهان، اعضای هشتمین دورۀ هیأت مدیرۀ این انجمن معرفی شدند.

مرتضی باباصفری، عضو هیأت رئیسه نظارت بر انتخابات انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان اصفهان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: انتخابات این دورۀ انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان، رأس ساعت ۹ صبح امروز (چهارشنبه_نهم تیرماه 1400) در دفتر موقت انجمن صنفی با حضور نمایندۀ اداره کار به‌صورت الکترونیکی برگزار شد.

وی ادامه داد: امسال اداره کار محدودیت‌هایی را برای نامزدها و رأی‌دهندگان داشت که کمی بحث‌برانگیز شده بود و در آخر، انتخابات با صحت و سلامت کامل برگزار شد.

باباصفری تصریح کرد: خوشبختانه امسال انتخابات انجمن صنفی پرشور بود، از ۱۵۴ عضو واجد شرایط رأی‌دهی، ۹۶ عضو در آن مشارکت داشتند و مهلت رأی‌گیری نیز رأس ساعت ۱۲ به اتمام رسید.

 به گزارش ایسنا، حشمت‌الله انتخابی، مهدی جانی‌پور، حسن مقیمی و احمد طبق‌چی دیگر اعضای هیأت رئیسه انتخابات هیأت مدیرۀ انجمن صنفی روزنامه‌نگاران بودند و در نهایت، نتیجۀ این انتخابات به شرح زیر اعلام شد:

اعضای اصلی هیأت مدیره

فاطمه شفیعی با ۶۳ رأی - وحید صلواتی با ۵۹ رأی - محسن راعی با ۵۵ رأی - نفیسه آقاجان با ۵۲ رأی - نرجس رضایی با ۴۸ رأی - طاهره شفیعی با ۴۷ رأیمهرناز مهدی آزاد با ۴۴ رأی

اعضای علی‌البدل هیأت مدیره:  فاطمه کاویانی با ۴۲ رأی -  احسان عالیخانی با  ۴۰ رأی

بازرس اصلی: رضا فتوح    -   بازرس علی‌البدل:  امیر امین الرعایا

تصویر افتتاح مجتمع فولاد مبارکه

پست استاد عبدالحسین جعفری در تصویری از افتتاح مجتمع فولاد مبارکه:

سایر تصاویر:
ردیف اول ایستاده از راست: وحید صلواتی عبدالحسین جعفری، علی راعی، ؟؟؟
نشست ردیف دوم از راست: محمدعلی شاه علی، نوربختیار، مختار استکی، ؟  محمدرضا رضایی
نشسته ردیف اول از راست:  ؟؟؟، افشین