نسیم عشق، شمیم مریم

دست نوشته ها، سفرنامه و گردشگری

نسیم عشق، شمیم مریم

دست نوشته ها، سفرنامه و گردشگری

دیدار اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران استان اصفهان با استاندار اصفهان

در تاریخ 19شهریورماه 97 اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران استان اصفهان با استاندار اصفهان، جناب دکتر مهرعلیزاده، دیدار کردند

مباحث و الویت های استان اصفهان از جمله مسئله آب، محیط زیست، وضعیت رسانه ها و... مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

لینک خبر در سایت انجمن صنفی روزنامه نگاران استان اصفهان


دکتر محسن مهرعلیزاده در دیدار با اعضا هیات مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران استان اصفهان

رسانه ها باید انتقاد سالم داشته باشند تا جامعه آزادگی را یاد بگیرد

 

استاندار اصفهان در دیدار اعضای انجمن صنفی روزنامه نگاران استان اظهارداشت: رسانه ها باید در مقابل حقایق، انتقاد سالم داشته باشند تا جامعه آزادگی را یاد بگیرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی روزنامه نگاران استان اصفهان، دکتر محسن مهرعلیزاده در دیدار اعضای انجمن صنفی روزنامه نگاران استان با ایشان، اظهارداشت: رسانه ها باید هرآنچه را که می بینند و به حقایق آن ایمان دارند خوب بنویسند و انتقاد سالم کنند تا جامعه آزادگی را یاد بگیرد.

وی خاطر نشان کرد: جامعه باید یاد بگیرد که متملق نباشد و نقد سالم را در راستای رشد چشم اندازهای خود در رأس امور و برنامه ها قرار دهد.

دکتر مهرعلیزاده با بیان اینکه مدیران نباید سقف مدیریت خود را کوتاه نگه دارند، افزود: نقدپذیری سقف مدیریت را بالاتر می برد و باعث می شود مدیران در رده های عالی رشد کنند.

وی مطالبه گری و پرخاشگری را دو مقوله ی متفاوت از هم خواند و افزود: متاسفانه منفعت طلبی های شخصی، محافظه کاری های بیش از اندازه و بروکراسی در مدیریت می تواند جلو پیشرفت بسیاری از اهداف مدیریتی را بگیرد.

استانداراصفهان افزود: با توجه به اینکه اینجانب سالها افتخار خدمت در حیطه مدیریتی در بین مردم و رسانه های کشور را دارم با قاطعیت می گویم پای خواسته های منطقی ایستادن، مقاومت کردن، از خود هزینه نمودن و ریسک پذیری از وظایف اصلی انسان است که نباید هیچ مدیری از آن بگذرد.

استاندار اصفهان تدین مردم اصفهان را یک ثروت و دارایی برای این استان خواند و اظهارداشت: اگر زمانی اصفهان در دفاع از دین و انقلاب جایگاه اول را داشته ، اکنون هم می تواند و اگر خوب تدبیر و مدیریت شود آن روحیه پیشتازی اصفهان در همه زمینه ها حفظ خواهد شد.

محسن مهرعلیزاده یادآور شد: اگر آگاهی، هوشیاری و مقاومت مردم بیش از پیش افزایش یابد می توانیم در خنثی سازی توطئه های دشمنان به خصوص جنگ نرم پیشتاز و الگو باشیم و در این راستا ابزار اساسی، خبرنگاران و رسانه ها هستند که باید در این زمینه همراه و همدل در کنار مردم و مسئولین گام بردارند.

استاد جعفری، رئیس انجمن صنفی روزنامه نگاران استان اصفهان نیز ضمن ارائه گزارش از عملکرد انجمن در خصوص اهداف کوتاه مدت و بلند مدت افزود: انجمن با در اختیارداشتن ۲۱۰ عضو رسانه ای فعال، پیشکسوت روزنامه نگاری و پژوهشگران صاحب اثر آماده است که با در اختیار گذاشتن این پتانسیل در زمینه های رسانه ای، فرهنگی، اجتماعی با استانداری همکاری را داشته باشد.

در این دیدار،‌معاونت و رئیس واحد مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.