نسیم عشق، شمیم مریم

دست نوشته ها، سفرنامه و گردشگری

نسیم عشق، شمیم مریم

دست نوشته ها، سفرنامه و گردشگری

دیدار مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعضا هیات مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران


اعضا هیات مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران استان اصفهان با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار کردند .

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی روزنامه نگاران: دراین نشست که روز گذشته در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد برگزار شد رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران و نویسندگان استان اصفهان ضمن قدردانی کارشناسان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تشکیل این دیدار و خیرمقدم به مدیر محترم اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان گفت : با توجه به تسلط شما در حوزه فرهنگ عمومی انشاالله شاهد تحولات بنیادین وعمیق تری دراین استان باشیم.
وحید صلواتی در ادامه تصریح کرد:انجمن صنفی روزنامه نگاران این استان از سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را آغاز و هم اینک بیش از ۲۰۰ عضو دارد و باتوجه به قدمت وفعالیت های موثر این انجمن از شروع فعالیتش تاکنون، انتظار می رود جایگاه نویسندگان و پیشکسوتان این عرصه مورد توجه بیشتری از سوی مسئولان محترم این اداره قرار گیرد.
صلواتی افزود: اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی می تواند پل ومحور اصلی ومهم ارتباط سالم با تشکل های رسانه ای در اصفهان بوده و این محوریت توان وظرفیت های لازم رادارد تا مشکلات خبرنگاران، نویسندگان و رسانه ها را مرتفع سازد ازسویی تشکل های رسانه ای نیز می توانند به عنوان بازوان کارآمد وموثر دربرنامه ها ی اداره کل نقش آفرینی نموده و وظایف ذاتی رسانه ها را موثر تر پیگیر و از اخبار غیرواقعی و شایعات جلوگیری و مطالبات شهر وشهروندان استان اصفهان را رصد وبه گوش آنهابرسانند.
صلواتی خاطر نشان نمود که بی مناسبت نیست اگر پبشنهاد شود با مدیریت اداره ارشاد ، جلسات مشترک تشکل های رسانه ای تشکیل و از موازی کاری جلوگیری به عمل آید.
وی یادآور شد اداره کل ارشاد می تواند با ورود به موضوع فعالین عرصه شبکه های مجازی موضوع شهروند خبرنگاران را نیز در مسیر صحیح و قانونی خود قرار داده و جایگاه آن را تقویت نماید
رئیس انجمن صنفی روزنامه نگاران استان اصفهان گفت: پیش از این مکان انجمن، بنیاد امیرقلی امینی بود که بعدها به بهانه تعمیرات این مکان از انجمن گرفته شد که درخواست می شود مدیریت محترم اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان در این خصوص نیز با پیگیری مساله این انجمن را جهت باز پس گیری خانه اصلیشان یاری کنند.
حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی در ادامه نشست گفت: تشکل های مطبوعاتی استان می بایست با همدیگر هم افزایی و همکاری داشته باشند و موازی کاری آفتی است که هم اتلاف وقت و هزینه را به همراه دارد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد افزود: در حال حاضر متاسفانه خیلی از تشکل ها و ادارات برای اجرای برنامه ها و راهبردها ی پیش رو، سند و چشم انداز و نقشه راهی طراحی نمی کنند و این امر باعث آسیب فراوان در کشور است .
معتمدی پرداختن به آموزش را بسیار ضروری دانست و ادامه داد: آموزش در همه فعالیت ها یک اصل مهم است که می تواند با هم افزایی تشکل های مطبوعاتی به شکل مستمرر ادامه داشته باشد.
مدیر کل اداره کل فرهنگ و ارشاد با اشاره به حضور جمعی از نویسندگان و پیشکسوتان روزنامه نگار در انجمن صنفی روزنامه نگاران برگزاری جلسات دور همی و تکریم آنان ضروری دانست
وی بر حمایت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد و انجمن صنفی روزنامه نگاران تایید کرد.

۵ آبانماه ۱۴۰۰


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.